Snöstorm!!!

Hallå!!

Hjälp!!!
Det är typ snöstorm ute!!! Jag som trodde att det snart skulle bli VÅR!
Skit, också!! Nu blir det massa snö ute som smälter snart och då blir det blött, igen!!
Alltså, det är inte de att jag inte gillar snö... Jag älskar snö, men asså... inte nu!! Vill ha vår!!
Och jag som bara har Conversen som passar... Får nog ta löparskorna, som är lite små, men ändå... Eller förra årets vinterskor kanske...
Så himla typiskt att det här ska hända precis när mina vinterskor är inne på lagning..!!

Idag slutar jag 13.50 :P Det är i alla fall skönt;) Alltså, vi slutar egentligen kl. 15.00 , men syslöjden blev inställd så då blir det tidigt istället.

Nu måste jag snart gå till skolan...
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

usch för snö!!

2009-03-10 @ 15:06:37
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej, jag har varit inne här några gånger och tänker lägga till dig på Bloglovin. Det är roligt med nya bloggar att följa. :)

2009-03-15 @ 18:39:33
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0