Jag ser det snöar, jag ser det snöar...


(Bild: Jag)

Så här ser det ut hemma hos mej just nu...
Vitt!
Det har snöat heeeela dagen...
Och även fast jag inte va så glad över snön imorse så måste jag ju erkänna att der är lite mysigt ändå ;)

Idag hade jag en vanlig skoldag (förutom att jag slutade tidigare då...) med vanliga lektioner och... Vanligt!
Inte så mkt att berätta om.

Om lite drygt en timma ska jag åka och träna (dans of course). Vi ligger i hårdträning nu såhär innan tävlingen i Göteborg som är på Lördag! Jag längtar såååå!!! Hoppas på en bra placering så att vi får lite mer poäng :D

Kram Kram
Jag kanske ska göra en ny header nu ;)

Jessica

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0