Göteborg!

Heeeeej!!

Nu tänkte jag berätta lite om min Göteborgsresa och danstävlingen där!!

Bussen till göteborg (Eller snarare Borås, där hotellet låg) gick kl 14.00 (blev lite försenad, så ca 14.25...) på fredagen. Vi kom fram till hotellet vid halv nio nån gång, tror jag... jag var jätte trött så jag somna typ vid 22.00 nånting sånt ;)

På morgonen tog vi bussen till Göteborg och tävlingen. Tävlingen började vid 12 eller nåt.
Men nu från det ointressanta till Resultaten!!!!

I Latin:
Gissa vad!? Vi vann!!! Jag säger bara ett, eller... tre ord! B-KLASS, B-KLASS, B-KLASS!!!!!
Ja, vi gick alltså upp en klass, vilket är SUPER!!!!   Är så himla glad och ja kan nästan inte fatta det XD

I Standard:
En brons medalj blev det!!! Och det är typ de bästa vi har kommit i Sandard så jag är otroligt nöjd!!
En lyckad tävling med andra ord!!

Och två små presentpåsar fick jag också <3

Sen efter tävlingen (Som då höll på till ca 21) åkte vi hem till Stockholm igen. Och vi var inte framme förren vid 4...
Så ni kan fatta att jag e trött idag!!!

Idag har jag för övrigt vart hemma hos Matilda ett tag....
Men inte så mkt mer än så...

Kram på er!!
Jessi

Kommentarer
Postat av: Juliflickan - Fixar din design

Sådär nu är du bevakad :)

KRAM

2009-03-15 @ 16:33:10
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0