Torsdag 22/1/09

Skuk idag :S

Feber, förkylning, hosta, det vanliga den här årstidan...
Men imorgon hoppas jag va frisk för annars kan inte min kompis, Matilda, sov över här som planerat :(

Har tittat på Tv hela dan :p
Var ensam tills kl. 13 då snickarna kom och började fixa i vårat kök.

Just för att jag varit hemma hela dan så finns det inte så mkt intressant att berätta just nu....
Jag kan inte heller skriva så länge för det är paus på Top model och jag vill inte missa en sekund av det!!!!

Har ni gjort not intressant idag då???
Kommentera gärna och berätta :D jag har Tråååkigt!!

Kram från en sjuk
Jessica

Kommentarer
Postat av: julia

men nya top model suger... AMERIKAS var bättre än australias next top model!!!!!!!!!!!!



DU, VI I KLASSEN SKULLE JU SOVA ÖVER DÅ!

2009-01-22 @ 19:46:15
URL: http://dottens.blogg.se/
Postat av: Jessi

Håller me!!!

Austalias är inte alls lika bra!



Det var väll på lördag vi skulle göra det??

Och jag kan inte heller...

Vi kan inte va hos mej på söndan för att det är STÖKIGT här me köket o det....



kram

2009-01-23 @ 22:14:35
URL: http://alskadans.blogg.se/

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0