Torsdag 15/1/09

Hej!!

Hur mås det??
Här var det bara bra :P Känner av en liten vinterförkylning.

Idag tänkte jag äntligen ladda upp lite bra bilder till profil och dagens outfit, men då när vi ladda upp dom så kunde vi inte hitta dom. Dom bara försvann, så ni får vänta några dar till.

Sitter här med en rykande varm kopp te, en liten kexchoklad och en kaka <33 Mysigt

Idag hade jag Matto här ett tag och sen gick hon me mej till pianon. Min pianolärare som varit sjukskriven i typ 2 år var nu tillbaka och hon ville att vi skulle berätta om allt vi har spelat ^.^ Nu måste jag gräva bland alla mina gamla noter... HeHe

Tycker att det känns lite tomt uten Lorira här. Men det är många saker som är sköna att va utan också. T.ex. som promenaderna :P
Hade tänkt lägga in några söta bilder på Lorita också, men som sagt det får vänta...

Jag tror att jag var klar nu...

Kram från lilla mej <3

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0