Tisdag 20/1/09

Godmorgon :D
Sovit gott??

Mår inte så jätte bra idag heller, men jag ska försöka gå till skolan i alla fall.
Har liksom ont i huvudet och halsen e svullen och sen har jag en väldigt jobbig hosta!!

Idag har vi inte så mycket roliga lektioner. VI har syslöjd, men min syslöjdslälare... henne gillar jag inte!
Förra lektionen var första gången många i min klass träffa henne (jag har haft henne flera år innan på min förra skola :S) och typ innan hon hade berättat vad hon hette så hade hon liksom skickat ut en kille ur klass rummet!!
Ni kanske fattar vad hon är för typ!?

Sen har vi ju också matte (som jag kan gilla ganska mkt i vanliga fall) med våran skumma vikarie, en kille med långt blonderat, hårsprejat hår, tajta cheap monday jeans (alldeles för tajta!) och typ en rosa tröja.... Liiiite skumt!!!

Som ni ser har jag jätte mycket att se fram emot idag (NOT) !!
Det blir en intressant dag.....

Kram
Jessi                          


Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0