Söndag 25/1/09

Ojojoj!! Redan Söndag!

Känns som om helgen gick väldigt fort!!
Jag hade behövt nån dag till att vila ut på!!

Imorgon ska jag gå till skolan, men min irriterande hosta håller fortfarande i sej även fast det är bättre :S
Igår hade klassen en liten klätteraktivitet...
Kunde själv inte gå på den (mådde ju inte 100) men jag hörde från mamma som var där som förälder att mina kompisar verkade ha kul :D Skojigt!!

Tack för att flera av er frågade efter mej <33
Blev super glad när mamma kom hem och berättade att många hade undrat var jag var!
Hehe.....

Matilda var här idag...
Hon följde med familjen till golfhallen där jag och Jonte provade våra , nästan helt nya, klubbor!
Sååå härligt att slå med stora drivern!!! MAKT!!

Det var allt för mej...

Kram
Jessi

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0