Söndag 18/1/09

Tjaba!!

Först vill jag bara gratta min kompis Malin som fyller 13 år idag!!!

GRATTIS <3

Över huvud taget har dagen vart bra :P
Jag hade lite dans i morse och allt gick bra...
Har fixat bloggsidan ganska mkt och bara slappat!!

Vi har idag rensat ut Hela köket och arbetarna kommer nån gång nästa vecka.
Längtar tills det nya kommer!!

Imorgon e det skola.... Inte såå kul
Men det är inget att göra åt. HeHe

Har inte så mkt mer att skriva nu...
Dagens outfit kommer snart :D

Kram <3
Jessi

Kommentarer
Postat av: julia

glöm inte mamma hon fyller idag också!

2009-01-18 @ 21:48:01
URL: http://dottens.blogg.se/

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0