Söndag 11/1/09

HEJ!!

Flåt för att jag inte skrev igår...
Denna helgen hade jag Winter Camp (dansläger), vilken innebar att jag var  inne i Marievik i Stockholm på Tony Irwing Dance Academy  kl. 10.00 både Lördag och Söndag. PÅ lördagen fick vi åka hem kl. 17.00 och idag 16.30.

Igår orkade jag därför inte skriva.
Jag har ont överallt  i kroppen!!

Idag var det särskilt jobbigt när vi hade Floor Bar med Olga på morgonen.
Olga är så ****  vig så de finns inte!!

Floor Bar handlar helt om att va vig och vi gjorde en massa övningar som till exempel att sitta med bena rakt ut, som i splitt och sedan ligga fram med magen mot golvet och sträcka ut armarna.Självklart var det ingen (iallafall inte jag)Som klara av det helt, men det var så vi skulle göra.
 Så var hela den timman. Massa övningar som var jääääätte svåra och gjorde sååå ont!!
Men efter... Det var så skönt så det går inte att beskriva!!

När vi hade lunch körde vi lite övningar på egen hand.
Jag klara nästan att gå ner i splitt (kanske 10 cm från) och jag kunde hålla i min häl samtidigt som jag hade benet nästan rakt upp mot "taket".

Det var coolt och då kände jag mej nöjd med mej själv :P
Dessvärre provade jag det för en liten stund sen (Jag var i juffersej inte uppvärmd...) och då klarade jag inte lika bra, men i alla fall bättre än igår :D:D

Nu sitter jag här i mina mysigaste kläder och bara slappar!!
Har så ont i kroppen så...
Kunde knappt stå upp dom sista 2 timmarna (Då hade vi vals och slow fox). Fötterna ville bara inte längre...

Men nu måste jag sluta, märker att jag skrivit Alldelles för mkt för att någon ska orka läsa utan att somna!!

Kram
En tjej med träningsverk <33


Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0