Onsdag 21/1/09

Hej bloggen <3

Idag har jag varit med mamma och beställt nya dansskor till mej. Ett par latin skor och ett par standard.
Skorna beställs från England och latin skorna måste dom dessutom sy in lite eftersom jag har platta och smala fötter :P
Om ca 4 veckor kan vi hämta dom (nånstans i slutet av Februari). Jag kan inte vänta!!!!!
Dom är sååå fina!! (provade ut vilka jag ville ha idag, men dom hade fel klack ock var lite stora...)

Vanligtvis skulle jag ha haft dansträning idag, men eftersom Andreas skulle opereras (Han har tidigare opererats för blindtaren, men detta blev infekterat så....) Så passade vi på att åka och beställa nya skor <3

Idag fick vi slute ca 40 minuter tidigare :D Jag vet inte riktigt varför, men jag klagar inte!!

Nu ropar mamma innifrån köket att det är mat så det är bäst att jag avrundar. Hehe!

Kram
Jessi

Kommentarer
Postat av: julia

hur mår du?

2009-01-22 @ 16:03:40
URL: http://dottens.blogg.se/
Postat av: Jessi

Sådär...

Jag hoppas att jag kan gå i morrn, men de e inte säkert....

2009-01-22 @ 16:45:15
URL: http://alskadans.blogg.se/

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0