Onsdag 14/1/09

Hallå!

LIten uppdatering om vad som hänt sen jag senast skrev:

Tisdag:

Vi hade syslöjd för första gången på terminen. Syslöjdsläraren = Ingen favorit.
jag känner mig alltid så instängd i den där dumma syslöjdssalen...

På kvällen kom min moster m. familj och hämtade Lorita!
Den otacksamma hunden tvekade inte ens på att följa me dom hem :P Man kunde ju tro att hon kanske skulle bli lite sur för att dom bara lämnat henne hos oss, men inte det.....

Jag saknar henne redan :D <33

Onsdag:

Hade klipptid kl 15.00. Blev jättebra!! (ska försöka sätta in en bild senare)
Har också haft dans... Skoj!! Vi hade Rolf i standard. 
Jag och Andreas stannade kvar efter och tränade lite extra cha cha....

Dagens Outfit (sorry, har ingen bild....)

*Grå stickad "klänning"  Limited too
*Gråa tights  Gina tricot
Gröna benvärmare  Balettshoppen

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0