Ny blogg!!

Hej alla!!

Nu har jag startat en blogg som jag tänkte skriva på lite då och då (förhoppningsvis ofta :P)

Kanske ska berätta lite om mej själv då...

Är en tjej på 12 år (fyller 13 i April).
Jag heter Jessica och jag älskar att dansa!
Jag dansar tiodans (pardans, har ni sett let´s dance?? Dom danserna dansar jag!). Min partner heter Andreas och han är väl söt och snäll....
Mina danslärare heter Yvo och Elisabeth och dom är svenska mästare!!
Yvo är från holland och pratar inte helt flytande svenska, men Elisabeth är svensk!

Men nog om dom!!

Jag bor i Sveriges huvudstad i en "förort".
Jag bor i villa med mamma, pappa och lillebrorsan!

Min mamma är född i Brasilien.  Så jag har halva min släkt där nere...
VI åker dit ungefär varannat år och jag älskar det!!

Hoppas ni gillar bloggen :P
Som jag sa så ska jag försöka skriva mkt!!

Kram
Jessi


Kommentarer
Postat av: Millan

2009-01-12 @ 18:51:53
Postat av: millan

Snygg Blogg

2009-01-12 @ 18:54:11

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0