Mitt i Let´s Dance, måste skynda!!

Hej!!

Som sagt, kan inte skriva superlångt för det är nyheterna på Tv 4 och snart ska en till åka ut i Let´s Dance.....


Var hemma idag också, så inget blev riktigt som jag tänkt mej....

Inget friends möte, inget sova över me Matto.

MEN, som Tony brukar säja :P,  det fixa sej ganska bra (i alla fall me Matto).

Såå himla bra!! ja blev så ledsen när ja fatta att det inte skulle bli nåt...

Idag hade jag ingen feber i alla fall (bara lite "förhöjd temp") ca 37,5.
En förböttring!!
Och hostan e också bättre, så det är ju bra. Fast jag kommer inte kunna gå på våran lilla klättrings aktivitet med klassen imorron, så bra ör jag inte än så att jag kan klättra i 2 timmar..

Oj!!

Nu börjar Let´s Dance!!!

Måste dra!!

Kram
Jessi


 


Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0