Måndag igen...

Ja, så var det måndag igen....

Jag hatar måndagar!!
Jag är mer av en fredagstjej :D Hehe

Kom hem från dansen för ett litet tag sen, men jag var först tvungen att göra läxan innan jag kunde logga in.
Vi hade litegrann i Historiaboken, men när jag gjort ingefär hälften av frågorna i min skrivbok så tog den slut, alla sidor i hella boken var slutskrivna... Inte så mkt att göra åt så då slapp jag!!
Just det, dansen var för en gång skull inte så rolig idag... Vi hade Tony (Irwing) och han hade så himla mkt konstiga saker för sig!!! Man skulle ha svarta kläder, inge smycken, tajt tröja, ingen tjocktröja och jag vet inte allt vad han sa!!
Och så var inte lektionen så aktiv... Mkt stillastående så jag hade massa myror i benen efter :P

Jag vill åka o shoppa!! hehe
Jaa... känner att jag vill ha lite nya kläder, även fast jag redan har alldeles för mkt kläder (om man nu kan ha det).

Kram Kram
Hoppas att alla ni har en bra vecka!!

Jessi


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag läste att du hade kommenterat designadinblogg.se :s inlägg om hur man ändrar texten på kommentar sidan. Typ som att amn ändrar "Namn:" där man ska skriva sitt namn till t.ex. "Ditt namn är?". Jag hittar inte heller den där "inläggssidan" och jag läste att du tydligen inte heller hade gjort det. Har du förstått än hur man skulle göra för om du vet; kan du vara så snäll att berätta det för mig då? (:

Ha det så bra, fin blogg :)

2009-01-29 @ 22:00:26
URL: http://ssweetchil.blogg.se/

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0