Måndag 19/1/09

Hej Hej!!

Blev lite snabbt imorse...
Jag blev lite sen till skolan, men det var ingen fara för vi börja lite senare än jag trodde vi gjorde först!
Gick hemifrån ca 9.25 när vi börja 9.35... Oops!!
Anledningen till att jag blev sen var för att jag plattade mitt hår på morgonen och det blev ganska fint!! Men även fast jag tyckte jag höll på i evigheter såg det nästan ut lite som om jag slarvat. Fattar inte riktigt...

Dagens lilla "mellis" blev en hemmagjord smootie.
En banan, lite frusan jordgubbar (som du har värmt några sekunder i micron), en skvätt mjölk och lite vanilj yugurt mixat i en minut eller så blir suuuper smarrigt!!!

Har också haft dans.
Skulle haft Elisabeth och Tony, men Tony "kunde inte". HeHe!! den har jag hört förut.... Men man vet ju aldrig idag.
VI hade Latin och det var skit skoj!!

Idag har jag inte mått 100% om ni fattar vad jag menar....
Är lite hostig och jag har en värkande hals...
Ska strax ta lite varmt te som lindrar :P

Vi hade också gympa idag och det var inte så kul.
Vi körde vollyboll, men hur många gånger fick jag röra bollen??
En gång, tror jag!! Inte alls kul!!

Men nu ska jag snart gå och sätta mej i soffan tillsammas med mamma och pappa och en kopp te!!
 Men först:
Var det nåt mer???
Näe, det tror jag visst inte...

Kram Kram
Jessi <3

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0