Måndag 12/1/09

Hej alla!!

Kom hem från skolan för sisådär en timma sen.
Vi hade simning som sista ämne så jag är alldeles blöt i håret fortfarande :P

Jag förstår inte hur man kan göra till och med att simma tråkigt!
Alltså jag menar nu våran simning i skolan. Det är verkligen inte kul, men ändå roligare än vissa andra saker i skolan.

Idag bestämde jag mej för att inte gå på dansen. Dels för att jag har träningsverk och har tränat hela helgen, men mäst för att Andreas (Min danspartner) Inte skulle komma idag.
Han skulle opereras, Igen! Men som tur är så skulle han vara tillbaks redan till nästa träning, vilket e i morron.
Låter otroligt, jag vet!! Men det var i alla fall vad han sa.....
Så då e jag hemma.

Åh!!

Jag måste snart åka och shoppa igen!!
Elr okey, inte...
Men jag vill! Skulle villa ha en svart tubtop!!

Nån som har nåt förslag på var det finns??
Skulle bli glad för ett svar <33

Kram
Jessi
         
                                                                                                                                 


Kommentarer
Postat av: Millan

En tub top finns tex på New Yoker <33

2009-01-12 @ 18:08:57
Postat av: julia

det där med andreas att han kan dansa dagen efter en operation typ!



FIN blogg kan hjälpa dig nån dag med bakrunder och så...

2009-01-13 @ 17:27:05
URL: http://dottens.blogg.se/

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0