Lördag 24/1/09

Hejhej!

Det är konstigt det här hur man kan gå en hel vecka och inbilla sej att det är en annan dag än det egentligen är...
Som nu: När jag skulle skriva rubrikan, var jag såå nära att skriva söndag...
Jag har liksom vart en dag före hela veckan. I onsdags trodde jag det var torsdag o.s.v
Och det är inte en liten svag känsla som man känner en gång utan det händer flera gånger och jag tror verkligen att det är så!!
Jag menar: jag blir helt förvånad när jag fattar att jag her fel :P

Hehe
Vilka knasiga och onödiga tankar jag har...!

Nästa vecka har jag danstävling!!
Jippie!!
Mamma sjutsar mej (och e där hela dan också). Undra om vi ska åka me Johanna dan här gångan också?
Måste nog kolla upp det..

Kram på er alla <3
Jessi



Denna har jag gjort själv :D



Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0