Lördag 17/1/09

hej hej

Hade dans med Gunnar (En annan av mina tränare, som jag tränar med ibland) och Såklart Andreas imorse. Har det i morrn också....
Vi tittade lite på våra program i rumba och samba. Kul.
Kom dit till 11 och var hemma vid halv 2 eller så. Var väldigt trött då!!

Åt en stor hamburgare till lunch. Smaskens!!

Mamma och pappa hållar på att "packa ihop" vårt kök eftersom vi ska renovera om med start nästa vecka. Det kommer bli värsta byggarbetsplatsen här :(

Fick också en försenad julklapp idag <3 En bok om hur man tecknar en mangaserie! Jag är inte alls duktig, men jag tycker att det är väldigt roligt.
Just det! Höll nästan på att glömma....
Fick ju en plattång igår också! Nu ska jag göra mitt hår snyggt <3

Fixar kanske lite bilder snart!

Kram
Jessica

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0