Hosta mkt inatt....

Hej och godmorgon!!
Börjar tidigt idag som ni kanske ser på klockan :P

Jag har sån grym hosta idag!!
Hostade mkt inatt också. Jag hade väldigt svårt att somna eftersom jag hosta så mkt.....
Men det är väl inte så intressant egentligen!

Kommer i alla fall att gå till skolan och ivkälll åker jag och köper nya dansskor <3
Det blir två par. Ett par standard skor och ett par latin skor.

Idag tror jag att vi ska se på en film på svenskan och So:n. Det blir skönt eftersom onsdag annars är våran längsta dag.

Jag har lyckats göra nåt med min kamera, så någon ny bild får ni inte idag....
Ska försöka fixa det så fort det går!!

Kram
Jessi


Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0