God morgon!!

Hej Hej!!

Har ni sovit gott??
jag sov ganska bra, men mina föräldrar försov sej idag så dom fick skynda iväg till jobbet i en väldig fart :P
Själv så hade jag sovmorgon så jag tog det lugnt.
Ska väll kanske börja röra mej om några minuter elr så...

Är i alla fall inte ensam hemma.....
Lorita (Våran hund för tillfället.... Egentligen min mosters, som e i Brasilien) Var jag alldeler nyss tvungen att hjälpa upp i fönstret där hon alltid sitter och spanar :P
Skönt med lite sällskap tycker både hon och jag!!
Hon kommer bli jätte ledsen när jag går, som varje morgon :(

Kan man inte skolka idag??
Näe då.... Jag får väl ta och gå ändå.

Vi ses sen!!

Kram
Jessi

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0