Torsdag 19/2/09

Hej!!

Nu är det snart fredag och sportlov!! Ska bli skönt att sova en vecka.
Då kan man va riktigt utvilad när man kommer tillbaka!
Jag ska mest va hemma. Blir bara en liten tripp till Göteborg på slutet...
Vi skulle ju först åka till Tunisien på sportlovet, men planerna blev lite ändrade när Jonatan kom me till Sveriges smartaste barn (!!!!!!) som ska sändast på TV3 nån gång i vår... De e också därför vi åker till Göteborg, för TV insplelningens skull.
Till Tunisien tror jag vi åker på Påsklovet och över min födelsedag i stället och då e det ju lite varmare där också :D
Det ska bli jätteskönt!!

Idag hade vi håltimme istället för Gympa. Men de visste ju inte vi så vi (Jag, Matto, Jossan) satt där i omklädningsrummet typ en halv timma innan vi fatta att nåt va fel. LIte komiskt egentligen, att vi inte liksom fatta det...
Men vi hade ganska kul där i alla fall! Spela lite musik och tog lite kort...

Just det! Jag måste ju ladda min telefon!
De hade jag nästan glömt.

Kram kram
Jessi


Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0