Torsdag 12/2/09

Hejehej!!!

Sitter här i skrivrummet bredvid Jonatan som spelar nåt bilspel, men en massa oljud, nån gubbe som snackar hela tidan,  och pappa dammsuger precis utanför.
Ingen lugn och ro, men jag ska försöka skriva i alla fall!!

Igår va klassen på armémuseet efter lunch...
Ja, det var ju bättre än matte+NO som vi skulle ha haft egentligen, så mkt kan kag säga.
Jag gick me Julia och Klara, Julia hade vart där förut så hon kunde berätta lite mer och så... Det gjorde det hela lite roligare!!
Igår kom också mina underbara latinskor!!
Jag ska sätta in nån bild imorron kanske, men just nu funkar inte datan riktigt så jag e inne på pappas bärbara och här kan jag inte ladda in bilder... Tråååkigt!!
Jag hade dans me Rolf som lärare osså.
Att komma ihåg från den lektionen:
*
Eh... vi fick mest träningsprogram i vals+slowfox... Och så tekniken där också...

Idag hade jag spanska prov och jag tror att jag i alla fall fick godkänt :P
Idag kom dom också och installerade köket!!! fast dom e inte riktigt klara, men ändå!!!
Jaa... Vad hände mer..? VI hade gympa, matte, No, som vanligt...
Eh...Det var nog inget mer för den här gången.

Kram för den här gången <33
Jessi



Bild från Armé museet som jag somsagt var på igår...
(Bilden är från google)


Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0