Tisdag 10/2/09

Hejehej!!

Nu tänkte jag berätta lite om danstävlingen som jag var på den 31/1!!

Den var ju i Norrköping så vi fick åka nån timma i bil för att komma fram, men jaja...
Det var standard först och jag fick ha min uuuuuuunderbara standardklänning, men dessvärre gick det inte så bra..
Vi kom på delad sjunde plats av ca 13 par och nja, det är inte så bra...  Det kan ha berott lite på att min danspartner inte mådde så bra  (han var lite sjuk, hade lite feber, men samtidigt såå duktig som överhuvu taget orkade nånting!!) men det var nog lika mkt mitt fel, och så hade vi ju lite nya program också.

I Latin gick det i alla fall lite bättre!!
Jag fick ha min nya latin klänning! I love it!!
En fjärde plats och en poäng blev det och det kan vi vara stolta över!! (det var 23 par i latinen tror jag)
Johanna och Tobias kom tvåa och vann över oss!!! GRATTIS!! 2 poäng fick dom!! Deras första tror jag!

Kram så länge
Jessi

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0