Onsdag 18/2/09

Hej!!

Idag såg vi som sagt på film. Det blev Lassie, inte så bra, men ändå bättre än vanlig lektion!
Om ca 1 timma så åker jag till dansen och "inviger" mina nya dansskor!
Det känns som att de var väldigt länge sen jag dansade så jag läääängtar!!

På matte och No:n hade vi en vikarie och hela klassen va helt galna!! De va skit hög ljudvolym, men man hade ganska kul :D Fick inte så mkt gjort, men jag tror jag klarar mej.
Inte så kul för vikarien, men han sa typ att "De här e ingenting jämfört me vissa andra klasser" och så där så han kanske hade haft typ nån värsting klass eller nåt... Jag vet inte...

Ikväll efter dansen blir det säsongs premiär för Grey`s Anatomy!!!
Det har ni väll inte missat, va?
Jag kommer i alla fall att sitta bänkat framför Tv:n kl. 9 i kläll!!

Hela Grey´s Anatomy gänget

Kram
Jessi

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0