Happy valentines-day!! <33

Hej allihopa!!

Glad alla hjärtans dag!!
Har ni gett bort några godishjärtan än??
Jag har väll inte direkt gjort det... Men jag har kramat familjen lite extra idag!!

Var ute på en riktig långpromenad me mamma och pappa idag.
Vi gick enda till Älvsjö station och till WILLY:S och sen hem igen.
Sen åt vi lite alla hjärtans dag-fika, äppelmunkar <33
Efter detta tog jag en lååång, varm dusch, smörjde in mej och så...
En riktig härlig alla hjärtans dag har jag med andra ord haft!!

Har inga andraa planer idag, men jag skulle gärna ha velat åka till skärholmen... Det blir bara inte av!!
Kan kanske göra det imorron!!

Ha en fortsatt bra Alla hjärtans dag!!
En extra stor kram
Jessica


Kommentarer
Postat av: julia

skriv nya inlägg snart!

2009-02-17 @ 15:42:12
URL: http://dresstoimpress.devote.se

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0