Fredag den trettonde!!

Hej och god morgon!!

Idag e det(som ni kanske ser på rubriken, eller redan visste) Fredag den trettonde!!
Inte för att jag är vidskeplig eller nåt, men man är ju lite mer vaksam idag :D
Om det händer nåt specciellt idag så kommer man ju liksom undra lite...

Det är så himla jobbigt, igår fick vi ett papper hem om tandregleringen så jag ska då gå tilll tandläkarn typ 16 Mars tror jag... Och få tandställning då, eller?? Måste man gå flera gånger innan..? Ja, ja, hur som helst, längtar inte!
Fast det är ju i alla fall bättre sen, när man får fina tänder!!
Man får tänka lite positivt!!

Jag hinner inte ladda in nån bild nu, men jag ska försöka och kanske göra det ikväll!

Kram så länge
Jessi

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0