Dålig på att uppdatera!!

Usch!!
Nu har jag vart riktigt dålig på att uppdatera...
Tror det var senast i lördags, va?
Måste bli bättre på det!

Nu har jag i alla fall sportlov och de e sååå skönt!
Här i Stockholm har vi nu också en del snö vilket är jätte härligt! Än har jag inte riktigt tröttnat på vintern, även fast det skulle va skönt om våren inte är allt för långt borta nu!

Jag är här hemma med Jonatan och byggarna får vi ju så klart inte glömma :S
Dom ska nog i alla fall vara klara i morron och det känns jätte bra, men jag hade nog förväntat mej att vi skulle ha ett fungerande kök i kväll vilket vi då inte kommer att ha.

Imorgon är också mamma och pappa lediga så de e ju skönt... Då kan man göra lite mer eftersom man har bil och kan ta sej runt lättare :D Får se vad vi gör! Nåt kul hoppas jag!

Jag och mamma va på en liten shoppingrunda i söndags och jag köpte några grejor...(Bilder kommer sen)
Senare på söndagen åkte vi hem till min moster och morbror och där hade min kusin som e 15 år några(Ändring: Många) kläder som var för små så då fick jag ännu mer kläder!! Älskar kläder <333

Så nu är min garderob lite fullare och jag lite gladare :D
Kan det bli bättre??

Kram
Jessi

Kommentarer

Din kommentar här, tack!

Vad heter du?:
Tryck här så glömmer jag dej inte!

E-postadress: (Det är bara jag som kan se den!)

Har du nån blogg?

Vad var det du ville?

Trackback
RSS 2.0